FAQ

Nejčastější dotazy a odpovědi . . .

  • Máte provozovnu?
  • v roce 2016 jsme provozovnu uzavřeli a přesunuli aktivity na internet. Osobně nás můžete kontaktovat v sídle firmy po předchozí dohodě.
  • Jste důvěryhodná firma ? Spousta nepoctivých prodejců se skrývá právě na internetu.
  • od 19.04.1995 – stejné jméno, stejné sídlo firmy, stejný telefon, to hovoří myslím za vše
  • Máte zboží skladem ?
  • zboží skladem nedržíme. Díky tomu ale nabízíme vždy atraktivní ceny a nejnovější modely.
  • Kdy zboží dostanu ?
  • vždy vám oznámíme, kdy zboží obdržíte v závislosti na výběru služeb a parametrů. Snažíme se, aby od objednávky do doručení zboží, včetně všech nainstalovaných služeb a úprav, neuplynul více jak týden.
  • Je zboží nové ?
  • ano, zboží je nové a pochází pouze od oficiálních dodavatelů pro EU, nabízíme tak větší výběr konfigurací a variant, které z neznámých důvodů nejsou nabízeny v ČR. Spolupracujeme se zahraniční firmou, která se specializuje na herní notebooky a můžeme tak zaručit profesionální servis a služby.
  • Jaká je tedy záruka ?
  • záruku poskytujeme v délce 24 měsíců běžným spotřebitelům a 12 měsíců firemním zákazníkům
  • Proč požadujete zálohu?
  • ke každému notebooku poskytujeme přidané služby a úpravy na zakázku, proto vyžadujeme zálohu. Máme tak více času na realizaci vaší zakázky a nemusíme se zabývat fiktivními objednávkami a nevyzvednutými zásilkami.
  • Jste plátci DPH ?
  • ano, jsme plátci DPH.