Jak reklamovat

Reklamace je vždy nepříjemná a pokud se vyskytne, budeme s vámi komunikovat a nejprve se pokusíme vyřešit problém na dálku. Pokud se to nepodaří, nezbyde vám, než poslat výrobek do servisu.

Bohužel většina servisů leží na území mimo ČR v EU a my nemáme možnost reklamaci výrazně urychlit. Každopádně garantujeme že nebude překročena zákonem stanovenná lhůta 30 dnů.

 

– nejprve nás kontaktujte s popisem problému na gameware.cz@gmail.com nebo telefonem

– pokusíme se vám pomoci, pokud pomoc nepomůže, upřesníme postup předání do servisu ( zaslání  přepravní službou, vyzvednutím u vás, předáním výrobku nám apod .)

– doporučujeme uschovat originál obal, ideální ochrana pro vaše zařízení na přepravu

– doporučujeme zazálohovat vaše data, za ztrátu dat servisy neručí

– oznámíme vám, až bude výrobek připraven k vyzvednutí

 

services

Přejeme vám bezproblémové hraní . . .